HAHA

min pappa sa att han skulle vara borta hela kvällen igår. Han skulle till en kompis o sova där o komma tillbaka idag. så min bror åkte till en kompis o han skulle inte komma hem förrens typ 4 på morgonen. men det skulle ju inte soela någon roll eftersom vår pappa ändå inte skulle vara hemma. Men så typ klockan 1 så hör jag hur dörren låses upp då är det min pappa som kommer hem o min bror e på krogen xD  haha ...busted.

Nej så jag fick säga till min pappa att felix skulle sova över hoss en kompis så fick jag smsa felix o berätta HAHAH

imorgon e det skola. har inte varit där på en vecka typ :/...och så har jag prov imorrn som jag inte har pluggat på ...och så måste jag skriva en bok rapport till engelskan :/....

Idag har jag inte gjort ett skit tittade på ett avsnitt av one tree hill säsong 6  fett sorgligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0