GAVIN DEGRAW



Jag var på Gavin Degraw konsert igår med elin det var helt underbart.
Han sjöng dem allra bästa låtarna och alla sjöng med.

Det var några som stod bredvid oss som typ var i fyrtioårs ålder dem måste ha drukit nåt för dem var crazy :P...

Sen typ mitt i alltihop var det en tjej som slängde upp sin bh till honom HAHA  kanske lite överdrivet.


Idag iallafall har jag vart i skolan vi hade skolforografering. Sen så tog fotografen kort i olika rum iskolan som ska vara med katalogen jag tror att vår klass var med överallt vi följde typ efter honom det var jätte roligt xD...



~ in my world evryone is a ponny, and we all eat rainbows and poop butterflys~//katie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0