twilight

idag var jag ju på bio med saga , fanny , felicia och felicias kompis alexander. 
Filmen var jätte bra men jag sitter här o assgarvar för mig själv HAHA xP....inte på grund av filmen utan vad som hände medan vi tittade på den.

vi va på skandia biografen och där har dem en balkong och vi var dem ända som satt där resten satt under oss. Och jag hade precis drukit upp en chai latte o så hade jag en tom popcorn kartong och en tom cola burk. Så jag la ner all skräp i den toma popcorn kartongen o stälde den åt sodan för det fanns ett ganska brett räcke som jag ställde dem på. Men då skymmde jag tydligen bilden för fanny så hon flyttade allt men då råkade hon butta ner hela kartong ner på stolarna under balkongen HAHA xD...
Vi kunde inte sluta skaratta det var så himmla roligt ....men som tur var satt det ingen just där men det satt folk några stolar därifrån. Tänker synen av en popcornkartong komma ner ramlandes brevid en xP

Nu ska jag gå o läsa en bok tror jag =D....        C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0