rik :P

Nu e  jag rik...hehe eller inte. Jag har iallafall mer pengar en vad jag hade innan jul =P.
                                               Idag träffade jag mamma då fick jag julklappar...jag fick ett presentkort på bio
och så fick jag ett presentkort på duvan heter det de e en affär som däljer typ smink parfymer o så.
                               sen fick jag en sjukt cool hem telefon  den ser ut som en mun o e rosa =P..helt underbar
och så fick jag tusen kronor så från att inte ha en spänn före jul till att ha tvåtusen efter det e bra =D...

                                                                        Nu ska jag gå o titta på film
C ' Y LATER 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0