people always leaves.

Det uttrycket kommer från en serie. Jag har aldrig tänkt på det riktigt men det stämmer värkligen det e så.
Jag hade typ tre asså bästa kompisar om man säger så . Dem fanns vid min sida hela tiden..tills vi började på gymnasiet och allt förändrades. Visst man växer ifrån varandra men hur kan man göra det på en sommar. Jag har alltid ställt upp. tycker jag ialla fall.  Men det känns inte som jag får nåt tillbaka då känns det bara helt meningslöst att överhuvud taget försöka.

Det e alltid em som e viktigast för mig som försvinner. Utan er finns inge mig. Utan er e jag bara michaela och det räker inte.
Vi hade alltid så kul. det var lixom vi men nu e det bara jag


" people always leaves so don' t expect enything "

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

2008-12-13 @ 18:15:02
URL: http://amundasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det där kändes precis som om jag skulle ha skrivit det.. Precis sådär känner jag också. Så typiskt. Men men, man växer ifrån varandra..kanske får se det så, livet fortsätter. Sköt om dig :)

2008-12-13 @ 21:27:21
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0