Mellandags rea.

Idag var jag med michelle inne i stan. Det var ju typ rea överallt och jag behöver verkligen ett par jeans.
Men det hittade jag inga xP....jag var inne på weekday o tittade på ett par chep monday jeans så hittade jag ett par som var lite försmå o den storleken som en större var så klart slut bara för att jag ville ha dem xP...
Dem skulle få in dem typ nästa vecka. Så jag åker o köper dem då istället.

Men jag fick med mig lite saker i alla fall

* 2 Böcker och 2 nagellack.
            

                                                   

" i still belive in your eyes i just don´t care what you done in your life, baby im always be here by your side dont live me waiting to long please come by..." -  L`Amour Toujours - encore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0