Lilla julafton .

Idag e det lilla julafton. Pappas kompisar kommer o vi ska äta julmat o jag har bakat cheesecake o radiokaka =).

Dem kommer typ klockan sex så det är inte långt kvar =).
Sen i morgon e det julafton jippi =D...då sak vi till söder o fira där men vi får en julklapp var på morgonen så nu vill jag bara gå o lägga mig så att jag kan öppna dem hehe =P....spännande.

Sen åker vi till min pappas moster o lämnar lite julklappar sen åker vi till söder som sagt.
På kvällen e vi bara hemma sen på juldagen e jag o felix hoss våran mormor o får enu me julklappar xP


  men om det inte blir något inlägg imorgon så vill jag bara önska GOD JUL  ha det gött  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0