Klar.

Nu e jag äntligen klar med min dörr den e så fin =D.
Den e typ svart men vit i kanterna. sen har jag skrivit med såna här färgkritor typ citat hela vägen ner (fiiint :P).

Idag när jag pratade med min pappa sa han att han hade beställt min julklapp o att den var jätte dyr. Och då trode jag att det var en bäbar dator för det är det jag önskar mig. Men sen förstod han att jag trode det o då sa han att den inte fanns med på min önskelista men att jag skulle gilla den ändå...
Antingen har han köpt en bärbar dator =D och så sa han så där för att förvirra mig...eller så har han köpt nåt annat.

Nu e det jättespännade bli JUL snart för f*n jag orkar inte vänta jag måste vänta i 19 dagar typ  =S...

(HOPPAS) ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0