fall out boy.

Idag tog jag ledigt från skolan för jag ska åka o titta på abrahamsbergsskolans årliga juldans. Så kul.

Sen ikväll ska jag servera på ett julbord. Jag e jätte nervös tänk om jag typ tappar något =/..men det går säker bra får vi hoppas =P.

Just nu sitter jag o lyssnar på musik medans mitt hår ska torka så jag kan platta det. Jag lyssnar på fall out boy <3 otroligt bra =D..

Men nu ska jag dra o platta håret      
                                                 
 
                                                                      C ' Y later alligator

Kommentarer
Postat av: johan

TAPPA TAPPA TAPPA ;) haha, tack:)

operationen gick bra. dom gjorde en total konstruktion på örat vilket innebär att jag fick nya hörsel ben och trumhinna. sen tog dom bort en massa döda hudceller och så. hade pärlsynta.

2008-12-19 @ 11:22:44
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Matilda

det kommer gå finemang! :)

2008-12-20 @ 19:55:32
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0