do dreams come true ?

Tror ni att drömmar kommer i uppfyllelse?...
Jag vill tror det men det beror ju iof på vad det e för dröm :P.
Jag har många drömmar en är att plugga i usa efter att jag har gått ut gymnasiet.
Sen så vill jag resa jorden runt. Det är såna drömmar man kan göra man behöver spara pengar o så planera sen e det upp till en själv.

Men en väldigt stor dröm jag har är att bli författare. Det e ju inte precis något man kan säga att man ska bli bara. Man måste vara skit bra på att skriva o så måste man vara väldigt motivera. Jag e ju motiverad därimot vet jag inte om jag e nå bra på att skriva men det märks väll sen .

Förhoppningsvis när jag e trettio så kommer jag ha släppt en bok. Drömma kan man ju alltid i alla fall =D.
Men det kommer nog bara vara en dröm.

♥ do dreams come true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0