bye bye 2008 and hello 2009

Nu är det bara 10 minuter och 7 timmar kvar på 2008 =D...jag har bestämmt att 2009 ska bli ett bra år redan första dagen tills året e slut.
Jag e jätteglad att året snart e slut. Halva 2008 va underbart o andra halvan helt tvärt om men 2009 ska bli grymt.  ( 2008 in my ass xP)

Idag träffade jag sara ett litet tag vi lallade runt i västermalmsgallerian o va inne på ålhens å lite så sen var jag tvungen o åka hem för vi ska få gäster.

Föra nyåret var inte lyckat det var många brännskador o lite för mkt spya med dem jag var med xP...Men idag ska det bli en lungn nyårsafton. Jag ska titta på film hos anton sen kommer vi gå ut ett litet tag iallafall tror jag .

Men nu ska jag gå o duka puss o kram skumbanan
RINGNELL <3 EDENFELT xP

sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0