5 december

nu är det bara 19 dagar kvar till JULAFTON =D.

Idag hade jag matteprov i skolan...gick inge bra.
HAHA ni skulle sett min klass fick nästan matteläran att gråta. Tänk er typ 10 pers som bara står o slänger ut sig massa elaka saker om henne om hur dålig lärare hon e xD.

Sen gick jag o michelle o satte oss på mcdonalds o pratade typ..
Nu e jag hemma ska träffa elin von pelin :P...


Just nu känns det som att det är en av dem få vänner jag har kvar. Jag orkar inte kämpa för att hålla kontakten när jag inte får svar . Det är alltid jag som ringer ingen annan det känns helt meningslöst.
Vi glider isär mer o mer för varje dag.  Jag älskar mina vänner men frågan e om dem älskar mig lika mkt ?...

Kommentarer
Postat av: michelle

fett roligt att läsa gamla inlägg! :D

2009-09-03 @ 20:36:09
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0