25 december.

kom precis hem från mormor där jag o min bror firade lite jul med henne. Först åt vi julmat sen fick vi öppna julklappar.  Jag fick en ed hardy tjock tröja och typ 25  par strumpor som min mormor hade köpt i turkiet jag skojar inte det var exakt 25 par. Jag behöver inte köpa nya strumpor på ett tag iallafall xP.  Och så fick jag en jättefin lila sjal ett badlakan  och tusen kronor  så nu e det shopping på mellandagsrean som gäller =D.

Sen spelade vi fia med knuff vi brukar alltid göra det så det har blivit som en tradition jag vann första gången sen vann felix ( bror) :P....två gånger o han tror han e kung. Han e jätte dålig förlorare men han e en ännu sämre vinnare .

Imorgon ska vi träffa vår mamma o då blir det ännu mer julklappar =D...som jag har sagt förut jag gillar julklappar xP.

Ikväll ska jag se på pirates of the carrabien död mans kista på tv som börjar 21:00  tv 4 om nån vill se xD.


                                                                                 C '  Y         

                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0