22 december.

Den här dagen har gått sjukt fort men jag har iallafall fått mkt gjort =).
Vid typ 10:00 åkte jag o min bror hem till våran mormor för hon fyller år idag . Så vi grattade henne o lämnade några presenter.
Sen åkte jag till pappas jobb o vi åkte hem till min syrra angelique o lämnade några julklappar till henne o hennes barn...

Sen åkte jag och pappa o stor handlade det var sjukt mkt folk där det var lite jobbigt =/

Och nu har jag ätit och så har jag bakat cheesecake som vi ska ha imorgon när min pappas kompisar kommer hit på julbord yummi =P...

Senare idag ska jag inte göra nåt typ...nu e det städa som gäller jag säger att jag ska göra det varje dag men det har inte blivit så jag har skjutit upp det. men nu kan jag inte göra det längre eftersom vi får gäster imorgon =).


                                                           C ' Y          PUSS   OCH   KRAM   SKUMBANAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0