21 december

Nu e det bara 3 dagar kvar sen e det julafton =D jippi

Idag har vi klätt granen den blev jättefin =P...sen har jag bara städat lite typ. Åt precis indiskmat yummi =P

Imorgon ska jag och min bror felix åka till våran mormor för hon fyller år grattis till henne <3.  Så vi ska lämna lite paket o så.
Sen ska jag städa mitt rum har jag bestämmt. Det behövs värkligen =/..men dete sååå tråkigt ...

Ikväll ska jag väll inte göra något tror jag ta det lungt. jag mår inte så bra o jag vill inte bli sjuk nu när det e jul det skulle vara hemskt så jag får ta det lungt så att det blir bättre =D.  
                                         



                                                                                            C ' Y LATER ALLIGATOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0