Update från mobilen

Skriver på mobilen nu så ni vet varför det inte är någon stycke indelning hehe :P. Var inne i stan idag efter skolan och letade efter massa grejor tills studentskivan som vi har i maj. Ett tag kvar men gäller att vara ute i god tid ;) temat e fucked up fairytale och jag ska vara tingeling som emo hehe ^^ jag ska en svart klänning och gröna leggins ska även tupera håret, sprang runt och letade efter ett par vingar vill ha gröna men det fanns inte att köpa separat utan då var man tvungen att köpa ett helt tingeling sett och det ville jag ju inte :P. Men så då har jag bestämmt att jag ska göra det själv. Köpte ståltråd idag och hittade det perfekta tyget (som var grönt) sen hittade jag lite små gröna fjärilar och lite smått och gott som jag ska pimpa upp vingarna med xD. Efter stan var det hem lämna väskan SEn dir till jobbet, jobbade till 21. Imorrn jobbar jag 10-19 så det blir en lång dag, efter det får vi se vad som händer . På söndag ska vi fira Jenny som fyllde år igår oxå. Nu blir det sova sängen PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0