This is it , this time i know it´s the real thing

E fortfarande sjuk, hostat hela natten.
Var i skolan idag i alla fall för att göra ett muntligt prov i historia som gick helt okej. Efter det åkte jag till liljeholmen för att möta julia , skulle köpa en biljett till hennes studenskiva som e nu 2 April. Temat e något på P vet inte vad jag ska vara för något =/ kommer nog på något.
Skulle egentligen jobba imorrn och söndag kväll men jag ringde och sjukanmälde mig , måste bli frisk så här kan jag inte ha de.
Detta underbara väder gör ju inte det hela bättre eller precis ..det räcker ju med snö nu!
Denna helg ska jag bara sova och bli frisk !
Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0