my heart is taking over..

Jättetrött på att vara sjuk nu, har gått typ vadå två veckor eller något stört jobbigt , va hemma från praktiken idag och blir det imorrn oxå , sen på torsdag e det sista dagen så då får jag lov att gå dit. Dem kan ju inte gilla mig så länge jag varit borta, men jag menar jag har varit sjuk och vill dem inte tro mig så får det vara så.

Har egentligen inte så mkt att säga. På lördag blir det den allra första studentskiva, det kan vara värt att nämna denna gång e det Julias klass på globen som har skivan. Kommer äga rum på skyddsrummet temat e "P" jag skulle först vara pirat men jag ångrade mig så jag ska ha temat pyjamaspart istället. Ska ha min onepiece och en sån där man sätter för ögonen när man sover och en kudde under armen ;) awsome!

Nu ska jag sova natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0