Man skadar inte den man älskar, vilket du faktiskt säger att du gör.

Trött Michaela som skriver här kan jag berätta!

Jobbat 10-19 idag rätt segt , och det blir ju inte bättre av att det var så fint väder ute så ska man behöva vara inne hela dagen...

Nu i kväll har jag bara softat galet ;) ätit lite indiskmat yummi!

Imorrn ska jag till Hanne-Panne i viksjö för att fira Jenny som också kommer dit med resten av söderkisarna.
Kommer kanske träffa mamma imorrn en snabbis också, hon har blivit sjuk så får se om de blir något med det.

Nu ska jag faktiskt sova är galet trött och vill inte sova allt för länge imorrn, får alltid en sån ångest när man vaknar och så e klockan 12 lixom , skulle man hunnit göra stört mkt saker istället för att sova ^^, men inatt ställer man fram klockan en timma Sommartid! Våren e här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0