Im back in town...

Shulululululu!

Kom hem från kryssningen för ett litet tag sen och jag har haft det så stört kul!

Vi var ju typ 40 st som skulle åka från våran vännkrets^^.
När vi kom till båten så skulle dem leta igenom allas väskor för man fick inte ha med sig något ätbart, drickbart eller högtalare på båten, jag hade inget av det så mig gick det bra för men hälften hade med sig dricka så båten blev typ 1 timma försenad pågrund av att dem skulle titta igenom exakt allas väskor...

Väl på gick vi till våra hyttar dumpade väskorna och gick till taxfreen, satt och förade lite i våran hytt medans vi gjorde oss iordning. Gick runt för att titta lite var alla andras hyttar va, vi var utsprida över hela båten typ :P. Jag å julia delade hytt så vi gick runt å letade efter andra människor, satt i deras hyttar litet tag innan alla skulle dra till dansgolvet, vi dansade, träffade trevligt folk, lallade runt på båten tills klockan vart typ 5 och alla människor började bli jobbigt fulla så vi gick upp å la oss xD.

Vaknade 12 idag , gick å åt frukost/lunch tog en liten återställare.

Kom fram till stockholm vid typ 18 idag å då var det bara åka hem, tiden gick så stört fort men det var skönt att komma hem oxå

Känner mig sjukt seg just nu så ska faktiskt sova , har en 8-14 jobbdag att se fram emot imorrn...awsome(Y)

Så natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0