if you want one you gonna want two then you just can´t stop.

Väldigt dumt att gå till praktiken och sen jobba igår asså. Mådde dåligt på morgonen men det känns ju alltid värst på morgonen så jag gick i alla fall. Proppade i mig två alvedon och gick.

Väl där var jag jättehostig och seg, men jag kämpade på.

När jag kom till jobbet var jag jättehes och hade ont i halsen.
När jag väl kom hem så proppade jag i mig ett par alvedon till tog lite hostmedicin halstabletter och gick å la mig. Imorrse vaknade jag av att jag inte kunde prata och det var ju en väldigt trevlig känsla (y)

Idag har jag drukigt typ 5 koppar te men det hjälper ju inte, kan prata nu i alla fall men det gör ont när jag gör det så jag försöker låta bli även fast det e svårt för mig ^^

Nu ska jag sova lite tänkte jag. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0