i see the birds fly high

Men å jag som hade varit så duktig med att uppdatera här! men men nu kommer det lite update i alla fall ^^

Jag e sjuk kan jag börja med att berätta ont i huvudet jätteont i halsen och hostar. Men jag kämpar på med praktiken i alla fall , ligger inte på lat sidan här inte.

Imorrn börjar jag 9 vet inte när jag slutar men jag börjar jobba 17 på konsum så jag hinner inte ens hem :/. Så kommer kämpa på från 9-22.15 guld stjärna till mig!

Nu börjar allt i plugget rulla in oxå så har jättemycket där , och nu i april börjar alla studentskivor man ska gå på, den första e 2 April sen kommer det rulla på bra där oxå :P

Nej nu ska jag gå och lägga mig , mår piss! Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi bör fan hitta på något snart igen :D hur går det med foten? ;)

2011-03-16 @ 20:31:19
URL: http://sandragladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0