cross the water and cross the land

Update: Fortfarande sjuk...snart gått en vecka och jag blir inte frisk, detta e askul.

Var hos läkaren idag i alla fall för att se om jag hade fått halsfluss eller något liknande. Det hade jag inte , utan det svaret jag fick var att jag skulle äta alvedon så febern skulle försvinna och halstabletter för halsen. Det svaret betalade jag 150 kr för, va det värt det?...nej inte riktigt kanske. Visst skönt att jag inte e sjuk men å andra sidan hade det varit skönt att typ få pencilin eller något så att skiten försvinner!

Blir hemma imorrn oxå sen får vi se hur jag mår på onsdag om jag stannar hemma då också, Ska även jobba på onsdag så det hade varit skönt att bli frisk ...

Nu tittar jag på Glee som e en av dem bästa medicinerna som finns ;) Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0